teisipäev, 11. detsember 2007

Teisipäev.

Neljapäeval käisime Maritiga Maailmas ja siis mingiks tunniks ajaks Tallinnas ka....Bessu oli oma gängiga ka kohal.......Kui oleks teadnud, et seal keegi esinema hakkab (Tommyboy) oleks vb kauemaks jäänud, aga üldiselt ei olnud eriti tuju seal kauem olla.
Nädalavahetusel käisin kodus, vegeteerisin niisama seal.
Ja me tõime "Mõmmi" Tartusse ära;) nüüd seisab karraga kaunistatult toa keskel, sest me ei ole suutnud talle veel sobivat kohta leida. Üldse tõina ma päris palju kraami siia, nt Mariti sünteka! Jeee.... mul on nüüd millegi peal klimberdada, kuigi see teeb arvutimängu häält (Supermario teema rokib!) ja need helid mis peaks trumme asendama on ka väga ulmelised, aga anname andeks....vana ja väsinud masin ka ju..... Mul on ikkagi selle kuidagigi klaverit meenutava moodustise üle väga hea meel.






Need eurosed täringud tõin ka ;) ......kasutust pole veel leidnud :D
Täna loengutes olin eriti laisk, ja tutvusin pigem oma uue aasta tunniplaaniga ja mängisin maailma tundmise mängu ( http://www.minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974 ), kui tegelesin kuulamise ja õppimisega.
(Mõned peo pildid on ka veel üles pandud : http://mhg.tartu.ee/~hans/kursapidu/ )

Ajaloo Literary Cafe response paperi viisin Esm. ära, lõpuks, olin veidigi tubli.


Täna oli Ülikooli kohvikus christmas carolite laulmine, kuhu ma väga minna tahtsin aga ei saanud, sest kooriproov oli :(

Kommentaare ei ole: