teisipäev, 4. detsember 2007

Nüüd siis selline lugu, et mul põlv juba üle nädala aja jamab. Ei valuta aga midagi oleks nagu sees valesti ja raske on liigutada. Tegelt reedel läks juba paiste ka. Kuna mul siin perearsti pole ja traumat ka pole olnud siis olen nüüd istunud ja mõelnud, et mida teha. Aga S oli mu isale ikkagi öelnud et võib traumapunkti minna.....vist lähen...a ma juba olen ette valmistatud et seal minuga õiendama hakatakse et "miks sa siia tulid"!?!?
Muus osas nii palju, et mul on ülehomme juba esimene eksam, kirjandusteadus. Tegelt see rohkem googeldamise eksam kui kirjandusteaduse oma, sest see tuleb kodus arvutis teha, ja põhimõtteliselt võiks kellelgi targemal ka selle enda eest ära teha lasta. A ma pean kiiremas korras omale mingi süsteemi tegema, et kõik asjad oma materjalidest üles leiaks, sest ma ei viitsi neid arvutisse trükkida et oma lemmikut:P CTRL F-i ära kasutada saaks.
Täna kommunikatsioonis jälle tšättisime niisama ja analüüsisime õppejõu stiilimuutust.
Panen siia paar kursapeo pilti. Loodan millalgi teiste inimeste pilte ka saada. Sellest seeriast ülejäänuid saab vaadata : http://public.fotki.com/LiisaVr/kursapidu/






























Lolllaps, kas sa sellist filmi oled näinud nagu Music and Lyrics? Selle alguses on üks äge muusikavideo millega peol päris palju nalja sai......ja üks India video oli ka:)
NV käisin kooriga eestikeelse ülikooli aastapäeva tõrvikurongkäigul ka, ainus mida öelda saab on: "krd külm oli, krd krd külm oli!!!!" pärast läksime Heleni ja Lauraga Suudlevatesse tudengitesse end soojendama....ja siis läksin Lempsi ja Diana juurde, kes mu ema kaasa pandud sajakiloste toidukottidega ühikasse ära tõid.
Nagu Marit ütles, on mul juba päkapikud käinud. Täna hommikul tahtsid Maritil ka päkapikud käia (ausalt!!)aga neil ju vana pea ja nad unustasid ära.......loodetavasti on päkapikud homme tähelepanelikumad!

Kommentaare ei ole: