pühapäev, 23. detsember 2007

Hellooo!

Kodus: pühad, küünlad, ja kõik muu ilus:)
Esimene kiirem eksaminädal on seljataga. Arvan, et läks päris hästi arvestades sellega kui palju ma tegelikult õppinud olin. ....no muidugi välja arvatud grammatika, milles ma põhimõtteliselt loodan läbi saada...või noh C oleks väga hea....
Aga foneetikas sain A!!!!...Shakespeare: let me not to the marriage of true minds admit impediments......... tuli peast nigu niuhti
Teisipäeval toimus ühika jõulupidu!! Kuigi mul oligi järgmisel päeval see õudne grammatika eksam tahstin ma ikkagi ka peole minna;) ja läksin ka. Küpsetasime piparkooke ja jõime glögi. Saime mõnede inimestega tuttavamaks ka, aga väga palju inimesi polnud. Kell pool 12 pidi pidu läbi olema ja rahvas plaanis zavoodi minna ja arvatavasti läkski. Oleks ka olnud nende hulgas aga eksami tegemise nimel tõin ma selle ohvri ja ei läinud, kuigi oleks juba ammu aeg ka vähemalt kord seda kuulsat kohta külastada. Järgmine aasta lähen. kindel värk!
Kolmapäeval käisin ameerika miitingul. Pidi ennast tutvustama ja siis veidi tarka juttu kuulama. Ja õhtul tulid Liisi ja Taavi meile. Viimane oli muidugi teiste illuka õhtul kaineks rooliks. Marit tahtis meid Love Actually't vaatama panna aga me Liisiga läksime hoopis välja (24.-l nagunii telekas ka näitab jälle;)). Pooles kuues oli jälle üks "siberi rahaboss" platsis, tahtis praadi välja teha ja ütles et ta on Meie Mehe kitarrist ja tal on kümme viisteist miljonit....no tore siis, joo aga oma "kümme viisteist miljonit" maha. Üks tülinorija käis ka seal ringi kuni ta lõpuks välja visati ja kui me ära läksime siis kükitas ta keset raekoja platsi.
Neljapäev ei olnud just kõige teguderohkem. Käisime Mariga koori jõulupeoks kaltsukaid tuuslamas (on selline sõna üldse olemas?!:)). Ei leidnud nagu eriti midagi. Ainult üks järgmine "siberi rahaboss", kes omale süntekat ostis tahtis, et me tema jõulupeole laulma läheks. Sellel nädalal on neid "bosse" ikka eriti palju. (muide süntekas oli Yamaha ja ainult 740 krooni!!!..mmmmm....oleks endale tahtnud, aga tundus veidi kahtlane, kui nii odavalt müüdi. Eks ma olen sunnitud ikka oma pseudo pillel supermario mängimisega rahulduma)
Reedel oli kooriga järgmine kontsert, seekord palju ilusam ja paremate emotsioonidega:). Toimus ülikooli peahoones. Järgnes jõulupidu Rotalia korbis, stiiliks vene glamuur. Vot takoi prazdnik bõl! Nagu ma aru olen saanud, on see stiil viimasel ajal väga popp. Oli päris lõbus, sai veidi tantsitud, veidi joodud ja hunnikus lihapirukaid näritud!, oehh. Lõpu poole, kui ühel inimesel laud puruks istuda õnnestus, ja teine õllepudeli vastu maad kukutas (jäi küll terveks), jm, läks pidu juba päris läbu moodi.
Laupäev, ehk siis täna jäi shoppamisele. Sain enamuse kinke ostetud. Enne bussi peale minekut tõstsime veel toa prussakatõrjeks ümber ja panime asjad voodite peale, nii et nüüd on meie tuba tõesti nagu tormi üle elanud. Loodan et me oma ümberkorraldustega liiale ei läinud, valvelaua tädi ütles ka et tuleb kapid tühjaks teha.....
Täna käisime Jaanuse ja Margitiga Mariti pool. Rääkisime juttu ja vaatasime veidi filmi.
Ja nüüd ma üritan veel vähemalt mõne ajaloo küsimuse ära vastata:S...hääd ööd!

Kommentaare ei ole: