laupäev, 1. detsember 2007

Olen Tartus. Jõudsin umbes pooleteise tunni eest kursapeolt koju. Toimus Kääriku lähedal. Pidu, mis pidi algselt hullult suur tulema, kuid lõpuks oli kohal ikka 16 inimest. Aga ega see pidu halvemaks teinud. Koht oli ka hästi ilus, järv mmm...kelgutada oleks ka väga tahtnud:) kohale sõites kartsime küll, et võib põllu ralliks minna aga õnneks suutsime ikka ilma selleta hakkama saada. Kuna oli stiilipidu siis ma läksin Peggy Bundyna, jah, soeng ja värki;) paljud küll polnud kostüümis a mis seal ikka, ma sain vähemalt oma ägedat batšokkidega(?) pluusi demonstreerida. Sille oli oma verise (loe: ketšupise) pulmakleidi ja Hattori Hansoga "best Uma ever" ja siis olid veel nt Mitš Bjukännon, Lara Croft, Brokebacki nais-mehed, "veinimaja" Amy, Gwen. Äge oli:D Kui kellegi käest pilte saan siis panen siia ka mõne. Püüdsin just mõned minutid tagasi oma nüüdseks juba alla andnud lakikiivri jääke ja suitsusauna haisu küljest ära pesema minna (suvila kus olime, oli ahjude tõttu varustatud pideva suitsuaroomiga, aga harjus ära) aga siis kui juba alla komberdada jõudnud olin, tuletas mulle uksepeal olev silt meelde, et koristus on praegu!!..Grr....eks ma tulin siis sama targalt tagasi, aga ega ma alla ei anna, varsti proovin uuesti. See tähendab, et kohe. Luban, et seekord ei jäta kirjutamisse nii pikka vahet. Tsau!

PS! ma laulsin karaoket:P

Kommentaare ei ole: