reede, 14. märts 2008

Kas me enam tahamegi aktiivsed olla? Ehk lugu sellest, kuidas meile võrkpalli trennis tünga tehti.


Algas see siis sellest, et otsustasime Sillega aktiivseteks ja sportlikeks saada ja plaanisime minna võrkpalli trenni, harrastajate rühma, kus, tsiteerin: "Treeningutele on oodatud kõik spordihuvilised, olenemata varasemast treenitusest ning sportlikust tasemest."
Igaks juhuks helistasin veel ette ka ja öeldi ainult et peab ise vaatama kas tahate tulla, et meil mängijad löövad kõvasti või midagi sellist. No las löövad, eks ma hüppan eest ära siis kui väga karmiks läheb, aga mängida tahaks ikka.
Läksime siis kohale. Esimene lause mis meile öeldi oli:"Ah, et otsustasite ikkagi tulla!". Nojah, miks ma siis üldse helistasin, nalja pärast, või igavusest!?!?
Igatahes, mõne hetke pärast läksid trennilised kõrvalsaali mängima ja meid jäeti lihtsalt kahekesi kõksima. Kõksisime ja kõksisime ja kõksisime...ja siis lõpuks tuli treener ja ütles umbes nii et: te vist küll mängida ei oska ju. WTF!!?!! kui juhtub, et ei oskagi, nii ikka ei ütle! "Me ei saa teid mängima panna sest meid on täna täpselt 6 ja 6!" Üldiselt suutis ta meid veelkord pikaks ajaks üksi jätta, ja siis "et teil trenn päris raisku ei läheks" saadeti meid kergejõustiku saali. No mida, mida!!!!!!!! mul lihtsalt ei jagunud sõnu. Ja praegult ka ei jagu selle täiesti, täiesti...ah ma ei tea, sõnatuks võtva olukorra jaoks. "Üldiselt me ei võta kedagi juurde, meil on oma kindel punt. Ja väga harva võtame kedagi, ja siis neid kes on trennis käinud" daaaaa! kas seda telefonis poleks võinud enne öelda, enne kui me kohale tulime ja pluss veel mitukümmend krooni maksime. Minu mitme aasta tagust trennikogemust ei peagi ma mingiks näitajaks, aga nt Sille on mitu aastat trennis käinud. Aga kas see Teda huvitas?!?...muidugi mitte, meile ei antud isegi võimalust näidata, mida me oskame ja mida mitte.


Kas selline ongi siis suhtumine inimestesse, kes tahavad lihtsalt tulla ja veidi palli mängida, ja seda veel harrastusspordi rühmas? Kui nii, siis mina ei saa küll aru sellest, miks alati korrutatakse, et noored ei tee sporti ja noored istuvad arvuti taga ja mida iganes veel. Seda olukorras kus isegi ülikooli enda poolt pakutavat sportimisvõimalust tegelikult ikkagi ei pakuta. Mulle nt ei meeldi niisama jooksmas käia; ma tahaksin tegeleda pigem millegi sportliku aga samas ka huvitava ning erinevaid oskusi arendavaga.
Kas on tõesti siis nii raske kodulehele kirjutada, et "EI, see treening ei ole sulle, sa niisama kõksija, meie tahame tõelisi mängijaid", või vähemalt telefoni teel info küsijale mainida, et "meil on treeningus osalemiseks vajalikud teatavad eeldused ja treenitus". Palun väga, tehke oma trenni ilma meiesugusteta, aga sellist mõnitamist ja inimeste lollitamist võiks küll igaüks omaette kodus peegli ees harrastada, kui selleks nii vastupandamatu soov tekib!
Mina olen igatahes tõsiselt kuri, ja veel enam pettunud.




Kommentaare ei ole: