laupäev, 12. jaanuar 2008

SEE EI OLE VÕIMALIK!!!!!

Eile juhtus siis see kõige hullem asi, mis juhtuda sai: ma magasin ajaloo eksamile täielikult sisse!! Ärkan mina siis iseenesest ülesse ja mõtlen, et kus mu telefon on ja vaatan et muidugi minu padja kõrval ja äratus välja lülitatud. Ja kell on 11.31!! ......11.31 kuigi eksam hakkas 10.00. Ma ei lülita ju kunagi oma äratust niimoodi välja, et ma sellest ise midagi ei tea:( See on nii ebaõiglane. Osalt olen ise ka süüdi, et kella kuueni üleval olin, aga ma sain vähemalt kõik asjad mingil määral üle vaadatud.
Ja nüüd sain veel teada, et Pilvi oli öelnud, et varem kirjutatud response paper'it, mille eest eksamil oleks 2 punkti kirja saanud, arvestab ta ainult ühe korra....no ei ole aus.....

Järeleksamiks pean vist raadio ja Mariti 2 telefoni ka veel end äratama panema.

Eile võtsin endale ühe 314 lk-se raamatu ja lugesin kogu öö, magama läksin kell pool 8. Üldse on mul viimasel ajal öö ja päev üpris vahetusse läinud....aga vähemalt sain raamatu läbi.

Täna saatis isa hunniku küpsiseid ja tegin siis küpsise torti:)

Ja praegu igavlen ühikas. Välja tahaks. Oleks pidanud vist ikka koju minema.

Teksitanalüüs ootab.

Kommentaare ei ole: