kolmapäev, 14. november 2007

Oih nüüd on täesti kirjutamisesse veidi pikk paus tulnud. Polnud aega:). Aga jah, praeguseks ei ole mul juba üle nädala aja netti, iti-mehele helistame Maritiga kordamööda, a tema ei oska midagi teha!!!...no kammoooon! Loodan et nad ikka paari päeva jooksul oma mõistused kokku panevad ja selle asja ära lahendavad. Igatahes praegu istun Trehvis ja naudin oma 20 eegist netti, niipalju maksis mu kakao, mis tegelt on praguseks juba otsas:( Tähtsamatest sündmustest nii palju, et ma sain keeleteaduse eksamist läbi! nibin-nabin küll sest tegelt oli algne läbisaamiseks nõutav protsent palju suurem. Nii, mis veel.....eelmine kolmapäev käisin kursaõdedega kõigepealt ühika-olengul ja siis läksime illukasse, sinna jõudes meie seltskond küll kahanes tunduvalt aga äge oli ikka. Ja nüüd kõige tähtsam: ma käisin reedel marti jooksmas!! ehk siis tyani ja tami omadega, äge oli:D....käisime enamasti meeskorporatsioone tülitamas, mõned suhtusid leigelt, mõned hästi ja mõned ülihästi, ja ütleme et "saak" oli päris hea. Ja kahjuks minule ka liiga hea, eriti järgneval päeval......ma pean lõpuks selgeks saama et ma ei tohi õlut juua......õlu on kurjast! (vähemalt minu jaoks:S). Käisime ka veel püssis (saime püssi punast mida raekojaplatsil suvalistele jagasime) ja wildes ja veel mitmes kohas. Ühel välismaalaste korteripeol ka, seal õnnestus ühel "mardil" veinipudel koridori põrandale maha visata, nii et neil võis sellest traditsioonist veidi halb mälestus jääda, me muidugi vabandasime ikka ka :S Baarides vahepeal rahvas vaatas küll ikka selliste nägudega, et mis hullud.....a poogen, meil oli vähemalt lõbus:D Ja pärast läksime paari inimesega Deppi ka veel.


Laupäeval aga tõmmati mind sellesse Ameerika raamatutemüügi asja sisse, ja nüüd ma nagu enamvähem juba kandideerin sinna, aga ma ei tea absoluutselt kas ma tahan või ei taha, hetkel arvan et ikka vist mitte, aga nt paar õhtut tagasi veel tõsiselt kaalusin seda. Ahh..ma ei tea juuu!!! mõtlen lolliks end:S

Kööginurk: kui seenesoust on liiga soolane, siis ära söö.

Kommentaare ei ole: