teisipäev, 23. oktoober 2007

Tere jälle!

Niisiis, nüüd ma olen taas siin. Seekord Tartu tudengina. Ei, mitte varemplaanitud kohal, vaid auväärse inkafillina teie ees. Kuid, kes teab, mis must edasi saab...
Igatahes, elukohaks on mul juba peaaegu kaks kuud "lukshotell" nimega Narva mnt 89:) ...Tegelt polegi asi üldse nii hull kui alguses kartsime (Marit ka!), aga aegajalt tekitab ära lagastatud ühisruumide nägemine küll tahtmise siit mõneks ajaks pääseda. Koduloomade kohapealt nii palju, et neid oleme näinud nelja; nii et ära kannatatav kogus.
Ühikajärjejutule tuleb arvatavasti lisa. Me juba kogume materjale...
Täna oli mu ülikoolikarjääri esimene eksam. Keeleteadus, ei oska öelda kas kukkusin läbi või mitte, aga esimesel juhul oleks mul vähemalt üks kohustuslik tudengielu sündmus läbielatud ja siis oleks nende teiste keerulisemalt teostatavatega veel veidi aega:D
Lolllaps tegi ka omale blogi.. (näed, ei nimetanud pärisnimega:P), nii et nüüd saavad kõik teada mille saladusliku ja räpasega sa seal kaugel maal tegeled:D

Päeva "parim"sõna : Bilabiaalne frikatiiv!!!

Tšutšufreiiii




*Soovitustenurgake:
PS! Kellel nädalavahetuseks plaane pole tehtud, siis Karksi-Nuias on laupäeval vallaliste pidu:D, nii vähemalt ütles raamatukogu lähedane teadetetahvel. Aga vaadake, et te ennast ikka vallaliseks nimetate, muidu nöörivad 25 krooni rohkem!

Kommentaare ei ole: