pühapäev, 17. juuni 2007

Nüüd siis eksamitulemused lõpuks käes. Ei olegi nii hullud kui kartsin, isegi mata on u 10 punkti parem kui mu julgeimateski lootustes, kuigi praeguste plaanide kohaselt pole see edasiõppimisel nagunii oluline. Oluline on hoopis, et ma sisseastumisel midagi lootusetult tuksi ei keera!

Reedel leidis aset mu elu hulleim juuksurikülastus, sain ikka nii haledalt tõmmata, senini tuleb vihahoog peale, kui sellele mõtlen! Asi siis selles, et algne minu soovi teostus pidi tulema "väga kallis", niisiiis leiutasid "nupukad" juuksurid välja teise tee ja kõik tundus normaalselt minevat, kuni löödi letti arve, mis erines imevähe esimese "väga kalli" protseduuri omast! Ja ega tehtud tööga ka täiesti rahule jääda ei saa. Ma ei saa aru, milline on nende arusaam kallist ja normaalsest hinnast, kui see on pea ühesugune!!! Alatud petturid.

Eile käisin Narvas, sealse kaubandusmaastikuga tutvumas:D täitsa ok oli.

Kommentaare ei ole: