pühapäev, 7. jaanuar 2007

Siit see algab!

Tere!
Nüüd ma siis lõpuks võtsin selle käsile ja alustasin oma elu esimest blogi, et panna kirja killukesi oma igav-põnevast elust, mis viimasel ajal kisub üllataval kombel isegi rohkem sinna viimase poole. Tegelikult kui aus olla, siis on see üldse ka esimene päevik, mida ma pean, välja arvatud lõpetamata jäänud mõttevälgatusi a la "nüüd ma võtan selle vana vihiku sealt sahtlist ja kirjutan selle äärest ääreni täis" või " täna alustan ma oma esimese raamatu kirjutamist "...
jee rait! Ma ei tea üldse kust on pärit uitmõte minna ajakirjandust õppima, kui minu mäletamistmööda seni kõige rohkem tähelepanu ja tunnustust pälvinud saavutus lugude välja mõtlemises oli muinasjutt lambipirnist, kes tehasest plehku pani! Oeh...aga eks elu näitab , mis sellest kõigest saab, äkki ma ikkagi sobin reporteriks:)
Eile jõudsin Rakvere tripilt koju....oli põnev :D. Kuid nagu ka Sirli oma blogis kirjutas, ei ole neljapäev õige aeg klubis pidutsemiseks, kuid see eest reede tegi selle tasa;) Ma pean nüüd veidi aega ennast koguma, et uus selline seiklus ette võtta, kuid tulemata see ei jää! Nägin ka korvaplli meistriliiga mängu, millele meie esimese liiga mängud oma lõbusate kohtunike, "ägedate" tantsutüdrukute ja lõppematute kommentaaridega millegi poolest alla ei jää. Kuid fännid olid Rakveres üli pühendunud:D ja päris kahju hakkas kui omad ühe punktiga kaotasid. Siiski siiski...ei väsi kordamast: Põnev oli:D
Homme algab kool:S....ja ma avastasin täna oma päevikkuse vaadates, et peale tohutu pika kirjandi kirjutamise on vaja ka üks raamat kiiremas korras läbi lugeda. Kohutav!!!....kõike, mis ma vaheajal ära teha plaanisin pole jõudnud alustadagi...

Kommentaare ei ole: